Magazin online sfaturi

February 22, 2016 - 4 minutes read

Magazin online sfaturiMagazin online sfaturi

Ai un magazin online și ai ceva trafic pe el. Lucrurile merg și nu prea. Ne-am gândit să  descriem câteva sfaturi simple pentru un magazin online care sigur te vor ajuta . Pentru a fi siguri că magazinul tău online trezește suficient interes încât să-și justifice existența, trebuie să te asiguri ca ești la curent cu tendințele în web design care valorifica la maxim potențialul unui website.

Așadar să vedem ce e de făcut la un magazin online:

  1. Design Adaptabil – Este obligatoiu ca magazinul tău online să aibă un design care să îl facă accesibil pe orice fel de dispozitiv: pc, tableta, smartphone, laptop și pe orice fel de sistem de operare Windows,OS, Linux.Ceea ce este important de reținut e că designul adaptabil face ca accesările de pe dispozitivele mobile să crească.
  2. Organizare – Dacă ai merge într-un magazin unde produsele nu sunt puse pe categorii relevante pentru a fi ușor de găsit, cam cât timp ai sta ? Asta se întâmplă și cu mazinul tău online. Pune produsele pe categorii relevante. Dacă o categorie are prea multe produse împarte-o în sub categorii. Produsele ce au legătură cu o anumită căutare trebuiesc afișate într-o zonă separătă. Folosește icon-uri pentru funcțiile, caracteristicile sau proprietățile produsului și poziționează-le cât mai comod pentru cumpărător.
  3. Acțiune! – Am văzut foarte multe magazine online în care prezentarea produselor este corectă,dar fără nici un îndemn către cumpărător, așa numita – Call to action. Încurajarea cumpărătorului să treacă la acțiune este primul pas în procesul de vânzare/cumpărare. Butoane de genul : Cumpără acum, Testează, Încearcă, Rezervă produsul sunt testate de marile magazine cu rezultate evidente, așa că nu ezita să le folosești.
  4. Imagine. Totul e imagine. Fotografiile produselor sunt extrem de importante și mai ales calitatea fotografiilor. Una din marile greșeli ale multor magazine online este că folosesc fotografii de proastă calitate și care nu oferă prea multe detalii despre produs. Nu faceți rabat la calitatea fotografiilor 80% din decizia de cumpărare se ia pe baza fotografiei.
  5. Fă diferența. Sunt câteva zeci de magazine în branșa magazinului tău online? Cum te diferențiezi? Ce are magazinul tău în plus față de celelalte? Timpul de livrare, împachetare pentru cadou gratuită, consultanță online, serviciu de încercare gratuit timp de X zile.Orice avantaj, caracteristică, serviciu suplimentare ce vă diferențiază de concurență trebuie să facă obiectul unei campanii de promovare.
  6. Social media. Nu există în prezent magazin online care să nu aibă o legătură puternică cu social media. Pagina de Facebook a magazinului este parte integrantă din afacerea ta. Găsește și alte rețele ce se pliază magazinului tău. Ex: Google+, Pinterest, Twiter, Instagram etc.
  7. Folosește-te de evenimente. Orice sărbătoare e bună pentru o promoție, orice zi importantă e motiv pentru o campanie de marketing. Promovează-te în permanență, cât timp tu nu faci nimic concurența sigur face ceva.

Cu siguranță sfaturile sunt multe mai multe. Dacă ai și alte sfaturi am fi bucuroși să le auzim.

Tags: , , ,