Listă cuvinte cheie, 5 pași simpli

April 4, 2016 - 5 minutes read


listă cuvinte cheie
 Ai deja un web site și vrei o campanie AdWords? Agenția pe care ai angajat-o să facă marketingul online îți cere o lista de cuvinte cheie relevante? Probabil ca ai început o lista  cuvintelor cheie, dar poate ca te putem ajuta. Mai jos am descris  5 pași simpli de urmat pentru a găsi cele mai bune cuvinte cheie care să promoveze afacerea și website-ul tău.

Listă cuvinte cheie, 5 pași simpli:

1. Indentifică paginile cheie pe care le poți folosi ca landing pages

În primul rând landing pages trebuie să fie cât mai prietenoase cu utilizatorul.Informația trebuie să fie originală și utilă. Nu scrieți povești ce nu au legătură cu titlul paginii cu care să plictisiți utilizatorul. Vizitatorul trebuie să știe exact ce găsește direct din URL-ul paginii. Nu întotdeauna homepage-ul este obligatoriu și landing page-ul pentru o campanie deși în cele mai multe cazuri aceasta se califică. Și nu uitați landing page-urile trebuie să conțină un formular, o acțiune pe care vizitatorul să o facă! Identifica-ți câteva cuvinte cheie sau expresii pentru fiecare pagina posibil să se califice ca landing page.

2.Prima listă

Alcătuiți o listă cu cele mai frecvente cuvinte ce apar pe web site-ul dvs. pe landing page-urile deja identificate la pasul de mai sus. Pune-ți în listă și cuvintele sau expresiile care la prima vedere nu sunt  foarte importante – veți filtra mai târziu această listă. Vă recomandăm în primul rând să folosiți Google Search Console. Dacă nu îl aveți e timpul să o faceți! După această etapă ar trebui să aveți o listă de potențiale landing page-uri și o listă de cuvinte cheie. Cele două liste trebuiesc legate între ele,fiecare cuvânt cheie trebuie să aparțină unei pagini.

3.Verificarea competiției

Până la acest moment ar trebui să știți care vă sunt competitorii din mediul online.Dacă nu ați făcut acest lucru, este necesar să alcătuiți o listă cu firmele care oferă aceleași produse sau servicii cu o prezență foarte bună în online. Identificați cuvintele cheie după care aceștia apar în căutările pe Google. Alcătuiți o listă pentru fiecare competitor maxim 20 de cuvinte și expresii diferite.Comparați lista de la etapa  trecută cu lista cuvintelor cheie întocmită acum.Dacă există cuvinte pe care competitorii le folosesc și nu apar în lista dvs.  de cuvinte cheie adăugați-le.

4.Testarea cuvintelor cheie

Acum aveți o listă de cuvinte cheie destul de mare, ce este strâns legată de paginile website-ului dvs.Dar cât de eficiente sunt aceste cuvinte cheie? Se regăsesc aceste cuvinte cheie în  căutările potențialilor dvs. clienți? Pentru a afla răspunsul trebuie să folosiți Planificatorul de Cuvinte Cheie din AdWords. Dacă nu aveți deja un cont de Adwords, a venit momentul să îl creați.Verificați fiecare cuvânt cheie. Acum puteți filtra lista dvs de cuvinte cheie după frecvența căutărilor pe Google.

5.Lista Finală

Eliminați din listă cuvintele ce nu au căutări frecvente. Marcați cuvintele pe care competitorii le folosesc ce mai des dar dvs.nu le folosiți și rezultatele căutărilor sunt semnificative. Acestea le puteți folosi într-o etapă viitoare a promovării paginilor website-ului dvs. Pentru acestea trebuie să creați sau să modificați pagini astfel încât ele să fie relevante pentru căutări.

Concluzii

Lista cuvintelor cheie este un instrument foarte important ce vă va ajuta în promovare website-ului. Acesta este un element dinamic și va suferi modificări în timp pentru a reflecta  cât mai bine realitatea căutărilor pe Google. Grupați cuvintele cheie pe teme.În acest fel puteți crea mai ușor și mai eficient anunțuri relevante.Vă recomandăm ca măcar odată la 6 luni să repetați pașii de mai sus pentru a fi sigur că lista reflectă realitatea.

Dacă am omis ceva, puteți să ne trageți de mânecă pe email office@websitemechanic.ro sau pe rețele de socializare.

Tags: , ,